اتفاقاتی که موجب شد شائبه لغو اکران فیلم جدید رامبد جوان سر زبانها بیفتد
یکشنبه, 15 مهر 1403 - 13:43تازهترین ساخته رامبد جوان با نام «زودپز» با حضور نوید محمدزاده و محسن تنابنده قرار بود 11 مهر اکران شود. اما به دلیل عزای عمومی در هفته گذشته اکران آن متوقف شد. با وجود بازگشایی سینماها از بعدازظهر چهارشنبه، این فیلم اکران نشد و شرکت پخش این فیلم یعنی فیلمیران، تصمیم گرفت اکران آن را با یک هفته تاخیر شروع کند تا فرصت برای تبلیغات گسترده داشته باشد. اما تا بعدازظهر روز شنبه چهاردهم مهرماه عملا هیچ فعالیتی در این زمینه انجام نشد تا در نهایت با انتشار یک استوری و بازنشر آن توسط عوامل اصلی دور جدید تبلیغات فیلم جدید رامبد جوان کلید خورد.
با اتفاقاتی که در هفته دوم مهرماه افتاد و 5 روز عزای عمومی در کشور اعلام شد، سینماها و تئاترها هم تا عصر چهارشنبه 11 مهر تعطیل بودند. اما پس از آن سینماها بازگشایی شد و حتی فیلمهای کمدی هم روی پرده رفتند. اما «زودپز» به اکران نرسید و نمایش آن چند روز به تعویق افتاد تا فرصت برای دور جدید تبلیغات مهیا شود. با وجود بازشدن سایت بلیت فروشی تا بعدازظهر روز شنبه چهاردهم مهره ماه فعالیتهای تبلیغاتی این فیلم متوقف بود و در نهایت با انتشار یک استوری با مضمون «سه شنبه 17 مهرماه ، زودپز را نیم بها ببینید» اطلاع رسانی درباره این کمدی پر سروصدا به جریان افتاد تا شائبهای بابت لغو اکران آن باقی نماند.
یکی از فیلمهایی که پیشبینی میشد در شروع پاییز بتواند اتفاق خوبی برای گیشه رقم بزند، فیلم «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان است. از مدتی پیش از شروع ماه مهر تیزرهای تبلیغاتی این فیلم در صفحات مجازی و مخصوصا صفحه شخصی بازیگران اصلی و کارگردان منتشر میشد و همه خبر از شروع اکران فیلم در روز 11 مهر میدادند. اما طی اتفاقاتی که در اول هفته گذشته افتاد و در نتیجه آن عزای عمومی اعلام شد، میثم نورانی مدیر دفتر پخش فیلمیران در مصاحبهای اعلام کرد که فیلم «زودپز» احتمالا از نیمه هفته آینده یعنی از 16 یا 17 مهر در سینماها اکران خواهد شد.
این در حالی بود که سینماها از عصر روز چهارشنبه 11 مهر بازگشایی شدند و حتی «زودپز» میتوانست در همان روز موعودی که مدتها درباره آن تیزر تبلیغاتی داده بود اکران شود. اما براساس تصمیمگیری دفتر پخش فیلم، پس از پایان عزای عمومی هم اکران این فیلم یک هفته به تعویق افتاد تا احتمالا بتوانند در این فرصت تبلیغات جدیدی را راهی فضای مجازی و حتی بیلبوردهای شهری کنند. کاری که بیشتر فیلمهای روی پرده پس از پایان عزای عمومی انجام دادند.
منبع: فیلم نیوز